Skip to content

Bevegelige bilder.

april 15, 2010

Jeg har anskaffet meg noen fine filmer. Eller, jeg tror de er fine. For jeg har nemlig ikke sett dem enda. Men det gleder jeg meg til.

Rushmore.


Stardust.

Big Fish.

Noen filmer du vil anbefale?

8 kommentarer leave one →
  1. april 15, 2010 7:59 pm

    Ah. Big Fish er en av de fineste fineste filmene som finnes! Gled deg!

    • Hanna Louise permalink*
      april 16, 2010 6:47 pm

      Jeg så den i dag! Åherregud. Jeg er målløs.

  2. april 16, 2010 2:32 pm

    Den vesle Tigeren og den vesle Bjørnen! Janosch eventyr 🙂 Så fint å ha deg her!

    • Hanna Louise permalink*
      april 16, 2010 6:48 pm

      Fint å ha deg på besøk her. (:

  3. april 18, 2010 10:06 pm

    Falskmyntnerne i Sachenhausen.
    Ble bergtatt av den (og ikke -bare- på grunn av August Diehl). Får en virkelig til å tenke, og er den eneste konsentrasjonsleir/nazi-filmen jeg har fått med meg med det scenarioet den har. Scenarioet i karakterenes utvikling, altså. For det er, som ventet, situert i en konsentrasjonsleir.

    • Hanna Louise permalink*
      april 19, 2010 2:14 pm

      Oi. Den høres utrolig spennende ut, men jeg vet ikke om jeg har nerver til å se en sånn film…? Kanskje jeg skal manne meg opp litt og gjøre det.

  4. Kristina permalink
    april 26, 2010 5:14 pm

    Big fish har jeg å, den er veldig fin og morsjom! Du har fin blogg du,

  5. mai 10, 2010 12:42 pm

    Big fish og Stardust er utrolig fine filmer, vakkert. 🙂

Legg igjen en kommentar

