Skip to content

Ønskeliste.

februar 20, 2010

Dette ønsker jeg meg en februarmorgen:

1. Brev.

2. Snøkrystaller som ikke smelter.

3. Malesaker.

Klikk på bildene for linker.

Hva ønsker du deg i dag?

8 kommentarer leave one →
  1. februar 20, 2010 11:02 am

    Malesaker.
    For en god Idè!

  2. februar 20, 2010 2:03 pm

    Jeg ønsker å få tilbringe dagen med guddatteren min. (:

  3. februar 21, 2010 12:23 am

    Håper virkelig at du får det du ønsker deg. Det er tross alt fine ønsker. Veldig fine ønsker.

    Og jeg ønsker deg en masse februar-lykke!

    Smil masse framover.

    – Stine.

    • Toggy permalink*
      april 2, 2010 3:56 pm

      Åh, fint, takk. Nå ble jeg glad.

  4. mars 23, 2010 9:49 pm

    Nye ord fra deg her på denne vakre bloggen din.

    • Toggy permalink*
      april 2, 2010 3:53 pm

      Takktakk. Det betyr mye.

Legg igjen en kommentar

