Skip to content

Vintervår.

februar 16, 2010

Jeg ser folk rundt meg hutre og klage over kulden. Men jeg har det helt fint, jeg.

Jeg elsker kulde. Sterk varme er det jeg ikke tåler og sommeren blir alt for varm for meg. Nå, akkurat nå, er det helt passe og jeg er tilfreds.

Klikk på bildene for linker.

2 kommentarer leave one →
  1. februar 16, 2010 9:10 am

    Helt enig, kunne ikke hatt det bedre nå! 🙂

    • Toggy permalink*
      februar 16, 2010 6:02 pm

      Ikke sant? Det er rart hva folk klager over.

Legg igjen en kommentar

