Skip to content

God formiddag.

februar 13, 2010

Hei, det er meg igjen.

Håper ikke dere er forsvunnet alle sammen. Egentlig tror jeg ikke dere har det.

Jeg måtte ta en pause, men jeg håper dere tilgir meg for det. Nå er jeg tilbake og ting er litt forandret, som dere ser. Men ikke helt forandret, mye er likt. Og nå er jeg klar til å starte igjen. Og det tror jeg blir fint.

PS: Den nydelige headeren er fra Pesare’s galleri. Jeg skal fikse litt på den senere, men den er fin likevel.

Klikk på bildet for link.

4 kommentarer leave one →
  1. februar 13, 2010 6:01 pm

    Jeg er fortsatt her jeg:)

    • Toggy permalink*
      februar 13, 2010 7:06 pm

      Det er veldig, veldig fint å høre. : )

  2. februar 14, 2010 6:36 pm

    Vi i Annas verden også, og i dag kler alle seg ut som den vesle tigeren 🙂

    • Toggy permalink*
      februar 14, 2010 7:33 pm

      Det er ypperlig. =)

Legg igjen en kommentar

