Skip to content

Femtende Desember

desember 15, 2009

15

Kjenner du lukten som siver ut av luken? Åpne nå, skyndt deg!

I dag har jeg bakt julekaker! De heter tryllejulekaker og er kjempegode og veldig, veldig søte. Jeg synes alle burde bake noen julekaker til jul, kanskje ikke så mange som syv slag, men ihvertfall ett eller to. Jeg liker pepperkaker, kokosmakroner, gorro, sandkaker, peppernøtter og berlinerkranser.

One Comment leave one →
  1. desember 16, 2009 12:04 am

    jeg kjøpte ferdigpepperkakedeig for å lage det når jeg kom hjem. men så spiste jeg heller hele opp sjøl, over et tidsrom per tre dager, eller noe i den duren.

    men nå vil jeg lage pepperkaker. ❤

Legg igjen en kommentar

