Skip to content

Trettende Desember

desember 13, 2009

Klikk på bildet for link.


Jeg synes man burde lage snømenn. Helst en hel familie eller snø-pudler. Hvis det ikke er snø der, lag dem av sukker. I stua helst. Da smelter de heller aldri!

3 kommentarer leave one →
  1. desember 14, 2009 4:05 pm

    sv: takk! så veldig, veldig bra.

  2. desember 15, 2009 5:06 pm

    idag lagde jeg snømenn av marispan og rullet dem i melis. også har de oransjemarsipangulerotneser. og pittepittesmå sjokoladebiter som øyne. jeg tror ikke jeg kommer til å tørre å spise dem, så jeg må nok gi dem bort. men det er ok, for jeg liker jo egentlig ikke marsipan.

    bloggen din er fin. jeg blir glad av den. 🙂

  3. desember 15, 2009 9:21 pm

    Åh, en sukkermann. Det var fint det!

Legg igjen en kommentar

