Skip to content

Lampeharedikt

november 28, 2009

Klikk på bildet for link.


Jeg sa at jeg ville at folk skulle skrive lampeharedikt. To fine jenter gjorde det! Her er diktene til Enkoli og Fred.

 

Fred:

Hare, hare, hare
– – –
Hoppe, hoppe, hoppe

Sus og dus og snusepus–
Hare, hare, hare.

 

Enkoli:

HARELAMPE

Harer gjør meg glade;
de er så spretne og myke,
så snille og søte.
Særlig når de hopper.

Min hare hopper ikke,
men den lyser.
Det er ganske fint, det óg.

 

Takk! Skriv gjerne et dikt du også, på en lørdag. God kveld.

2 kommentarer leave one →
  1. november 29, 2009 11:36 pm

    Jeg kan ikke å dikte, dessverre. 😦

    • Toggy permalink*
      desember 1, 2009 6:41 am

      Selvfølgelig kan du det ; )

Legg igjen en kommentar

