Skip to content

Papirklær

oktober 28, 2009

Klikk på bildene for linker.

 

Nå mangler jeg bare en dukke som passer.

4 kommentarer leave one →
  1. oktober 28, 2009 8:27 pm

    Så søte, husker jeg hadde sånne der greier hos bestemor for lenge siden..

  2. oktober 29, 2009 6:05 am

    Jeg har ikke drukket så mye eplete, men kanskje jeg burde gjøre det siden det er flere som sier at det er veldig godt.

    Ja, «Tea With Cinnamon» er utrolig fin! Generelt så elsker jeg Katzenjammer.

  3. oktober 29, 2009 11:46 am

    så søtt, de var virkelig fine:)

    sv: takk! men jeg har ikke stort, eller langt hår lengre. Klippet meg for to måneder siden. kortkort:)

  4. november 1, 2009 3:09 am

    Koselig! Lekte med sånne papirdukker da jeg var liten, det var stas. Og en ponni som hadde ordentlig hårete man.

Legg igjen en kommentar

