Skip to content

Den fineste tiden

oktober 8, 2009

Kjølige vinder om natten og man våkner til iskaldt dugg på vinduet. En lysende sol gjennom gult og rødt løv. Raslende blader på bakken. Fantastiske farger. Jeg puster inn klar, kald luft og puster ut virvlende frostrøyk. Roser i kinnene og varme skjerf rundt halsen. En varm hund som krøller seg sammen med deg i sofaen.

5 kommentarer leave one →
  1. oktober 8, 2009 6:29 pm

    Å som jeg elsker høsten. Hjerte.

  2. oktober 9, 2009 6:50 am

    sv: tusen takk, det var fint sagt:D

    jeg elsker også høsten, men det blir nok et år til før jeg får oppleve det. Laos er også fin da:)

  3. oktober 9, 2009 11:42 pm

    Ah, jeg elsker å ta bilder av høsten. Men har aldri klart å sette ord på høsten. Du klarte det veldig bra. Greit at jeg låner ordene dine? Bare til å skrive opp i en notisbok såklart, eller ramme dem inn i en gullramme.
    Beklager, nå tok jeg litt av kanskje. Men jeg mener det.

  4. oktober 13, 2009 11:40 am

    Mhm-m. *nikker bekreftende*

  5. oktober 21, 2009 5:30 pm

    Det første bildet var veldig fint. Det var de andre også, men spesielt det første.
    Og teksten ga meg fine bilder i hodet.

Legg igjen en kommentar

