Skip to content

Høstfe

september 27, 2009

Klikk på bildet for link.

Nå er det høst. Luften er klar, soloppgangene kjølige, trærne gule og kinnene røde. Min høstfe til deg.

PS

Jeg sov i skogen i natt. Det må du også gjøre, synes jeg.

2 kommentarer leave one →
  1. september 28, 2009 5:18 pm

    Jeg lurer på når jeg får oppleve høsten. Høsten er så fin!! Ferien min er ikke ferdig ennå, kommer ikke tilbake før neste sommer. Har vært i nepal en måned og i morgen er jeg i Hanoi (vietnam) 🙂

  2. tekjole permalink
    september 30, 2009 1:32 pm

    Var det ikke fryktelig kaldt?

Legg igjen en kommentar

