Skip to content

Listen over ti unike ting

juli 31, 2009

Fred og meg, en sommer for lenge siden.


Mia har skrevet om hva som gjør henne unik, og hun vil at jeg skal gjøre det samme.

Altså, ti ting som gjør meg unik:

1. Jeg kan danse i flere timer.

2. Jeg kan tegne fantasifigurer.

3. Jeg kan finne former i skyer ingen andre kan finne former i.

4. Jeg kan snurre kjempefort.

5. Jeg kan løpe ganske fort.

6. Jeg kan lese utrolig lenge, uten å gå lei.

7. Jeg tør å synge ganske så høyt.

8. Jeg lager gode pannekaker.

9. Jeg kan skrive dikt om nesten hva som helst.

10. Jeg kan skrive løkkeskrift.

5 kommentarer leave one →
  1. juli 31, 2009 6:18 pm

    Pannekaker er godt, så da er vel dine kjempe gode! 🙂

  2. juli 31, 2009 9:18 pm

    Dette var ingenting annet enn et nydelig innlegg. 🙂

  3. august 1, 2009 5:04 am

    jeg liker listen din! Nå fikk jeg lyst på pannekaker, nam!

    Sv: konsentrasjons meditatsjon heter det du beskriver og det er vanlig å få en oppløftet sinnstemning:)

  4. august 1, 2009 2:32 pm

    ja! dobbeltbryllup? 😀

    å takk å takk. eg blir sjelevarm når folk seier slike ting altså. )

  5. august 1, 2009 4:03 pm

    I det siste innlegget mitt hadde jeg faktisk tenkt å skrive om Katzenjammer! Det liker jeg skikkelig godt. Musikal-jazz er også skikkelig stilig. Jeg har en liten drøm om å være hovedrolle i en jazzmusikal en gang. Det hadde vært gøy.

    Å, jeg lager også veldig gode pannekaker! Kanskje vi skal lage pannekaker for hverandre en gang?

Legg igjen en kommentar

