Skip to content

Det fineste stedet

juli 7, 2009

Nå er jeg kommet hjem, fra det fineste stedet jeg vet om i hele vide verden. Ikke det at jeg har vært så utrolig mange steder i den vide verden, men dette er ihvertfall det fineste stedet jeg har vært. Jeg lover.

Vannet var pent.

Og seilbåtene.

Klisjeer og hvite blomster.

Folk som skal vise seg.

Gjemsel.

(Pappaen og) havet.

Solen kan bli for varm i blandt.

.

Vask.

Vindusmalingen er annerledes.

Den store asken.

Her bor nøkken.

Steinene.

5 kommentarer leave one →
  1. juli 8, 2009 2:20 am

    Åh, utrolig mange nydelige bilder 🙂

  2. juli 9, 2009 1:12 pm

    Pappaen og havet. (:

    Har du lest Mummibøkene?

  3. juli 9, 2009 3:55 pm

    Ja, det er sant. Alle har sett Mummi på tv, men jeg har aldri møtt noen som også har lest bøkene. Så du er nok ganske kul;) Hehe. Elsker dem.

  4. juli 11, 2009 11:03 am

    Ja, det er en skam. Selv om serien er fantastisk den også:)

  5. juli 12, 2009 10:32 pm

    Så ut som et nydelig sted!

Legg igjen en kommentar

