Skip to content

Tid for å reise

juni 20, 2009

Klikk på bildet for link.

Nå er det sommer. Igjen, riktignok, men det er jo like fint hver gang. For meg ble det ikke bare fint, ganske trist også. Jeg er dårlig til å si adjø.

Men. Nå reiser jeg. Og jeg blir borte i fjorten hele døgn. Jeg skal til det fineste stedet jeg vet om i verden. Og jeg kommer ikke til å prate med dere. Så, vi sees, høres og leses.

Ha en nydelig sommerbegynnelse.

PS

Årets sommersang er Demon Kitty Rag med Katzenjammer. Dessuten skader det ikke å høre på The Beatles.

6 kommentarer leave one →
  1. juni 20, 2009 8:24 pm

    God tur! 🙂

  2. juni 20, 2009 9:51 pm

    God tur! Kos deg masse!

  3. juni 22, 2009 10:21 am

    God tur! Hva er det fineste stedet i verden? Jeg så du skrev at du skulle til Berlin, det er kult der. Jeg har vært i Amsterdam i fem dager, skal poste bilder senere. Og i morgen drar jeg til paris<3, så India. Gleder meg sinnsykt! Håper du får en fin ferie. Kos

  4. juni 24, 2009 8:16 pm

    Ha en fin tur da!=)

  5. juni 27, 2009 8:31 pm

    God tur! The Bealtes FTW! Hørte på dem i min 8 timer lange biltur i dag.

  6. juli 5, 2009 8:06 pm

    Du er heldig som skal til det fineste stedet i verden du vet om. Jeg tror ikke jeg har et sånt sted. Men i morgen skal jeg til en hytte sammen med det fineste mennesket jeg vet om, og det er jo også fint.

Legg igjen en kommentar

