Skip to content

Jeg kan ikke svømme

juni 3, 2009
6 kommentarer leave one →
  1. juni 3, 2009 7:14 pm

    Hehe, søt!=)

  2. juni 3, 2009 7:46 pm

    men du kan sikkert mye annet!

  3. juni 3, 2009 7:46 pm

    Så søtt! Ja, jeg tror Mildred Harris også er min
    favoritt. Men jeg liker også Lillita McMurray.
    Av og til skulle jeg ønske at jeg kunne spole tilbake
    tiden til rundt 30-40-50-tallet. Det er så mye fint
    tøy fra den tiden, synes jeg. Se bare her:
    http://www.buttons-and-bows.co.uk/1930%27s%20reproduction%20vintage%20clothing.htm

  4. juni 4, 2009 12:28 pm

    Jeg gjorde 5, 7, 9 og 10 på listen din! Åja, lag en for dårlig vær og:)

    Likte videon:) kan du ikke svømme på ordentlig, eller er det videon du referer til?

  5. juni 4, 2009 2:03 pm

    nåh. du har ein puddel. dei er søte. eg har alltid hatt lyst på ein ovnsrør-hund, som i mormor og dei åtte ungane. ein kosete hund må eg ha.

    laura marling er fin. og zina d. var også.

  6. juni 6, 2009 7:25 pm

    takk for at du delte videoen. åh. virkelig. jeg elsker den, og jeg fant noen flere sånne videoer:

    mmm

Legg igjen en kommentar

