Skip to content

Paraply

mai 23, 2009

Jeg ønsker meg en slik paraply, jeg.

7 kommentarer leave one →
  1. mai 24, 2009 11:37 am

    Jeg også. Jeg har aldri hatt en egen paraply. Det skal jeg ha i England, tror jeg.

  2. mai 24, 2009 12:18 pm

    takk for ein heidundrandes fin kommentar! og attpåtil følgjer du med på bloglovin! du må vera den fyrste. takk. smil.

  3. mai 24, 2009 1:06 pm

    Haha! Jeg liker heller ikke pannekaker! Ugh.
    … Sjokolade derimot, er en helt annen sak.

  4. mai 24, 2009 2:16 pm

    sv: aw, takk.
    fine paraplyer. jeg fant nettopp ut at vi har en kjempesøt en med masse farger, og jeg ønsker meg regn nå for å bruke den.

  5. mai 24, 2009 10:40 pm

    ååååå…en sånn paraply er akkurat hva jeg trenger! Blomstereng-paraply:D
    Håper du finner en!

  6. mai 25, 2009 6:18 pm

    Fine paraplyen!=D

  7. Toggy permalink*
    mai 26, 2009 4:32 pm

    Kristin: Ja, jeg likte den godt. Det er rart hvis jeg er den første, for bloggen din er veldig fin.
    Julia: Hva?! Pannekaker?! Det som er så godt?! Haha. 🙂 Ja, jeg er enig. Skjokolade er en helt annen ting.
    Maren: Åh, jeg skulle ønske jeg hadde fått det. For her regner det.
    Mipmip: Det håper virkelig jeg også. 🙂
    Candy-Forest: Jaa 😀

Legg igjen en kommentar

