Skip to content

Maria fly, fly

mai 14, 2009

For vakker til å være sann.

Klikk på bildene for link.

6 kommentarer leave one →
  1. mai 15, 2009 4:57 am

    Så vakre bilder!

  2. mai 15, 2009 9:08 pm

    Jeg vil ha en marihøne 😦

  3. mai 15, 2009 9:08 pm

    Men de bor på et bladlus-tre i hagen min 😀

  4. mai 15, 2009 9:52 pm

    Hehe, viste ikke at marihøner hadde hundefotspor!=P Men søtt var det i allefall!=)

  5. mai 18, 2009 9:15 am

    Jeg skulle ønske jeg klarte å la være å tenke på at marihøner er biller… For marihøner er søte, men det er ikke biller.

  6. mai 18, 2009 3:43 pm

    jeg liiiker marihøner, da jeg var liten pleide jeg å telle alle prikkene, så visste jeg hvor gammel den var…

Legg igjen en kommentar

