Skip to content

Hva tror at det hendte, da?

mai 4, 2009

Men slik så mitt ekte bursdagsselskap ut.

Alle hadde kledd seg ut. Og jeg var Peter Pan. Og Krissy var Tingeling.

Slik så hun ut. De andre var Hattifnatter eller venner fra Hundremeterskogen. Senere på bursdagen spiste jeg noe godt.

Namnam. Og dette kjedet fikk jeg. Krissy hadde laget det selv. Hun er flink.

5 kommentarer leave one →
  1. mai 4, 2009 3:16 pm

    SV: Ntåh. Du er snill.

    Gratulerer med dagen som var!!! =D

  2. mai 4, 2009 6:42 pm

    Hva med bilde av meg 😀

  3. mai 5, 2009 5:39 pm

    OMG JEG ER DUM JEG GLEMTE Å GRATULERE DEG MED DAGEN!! 😦
    Fikk dårlig samvittighet. Sserivest.
    Menmen. GRATULERER! 😀 Dagen så koselig ut.

  4. mai 6, 2009 11:14 am

    Stilig kjede!=) Får vi se bilde av deg da?=)

  5. mai 6, 2009 6:18 pm

    Ikke fra bursdagen 😛

Legg igjen en kommentar

