Skip to content

Bursdagsselskap I

april 26, 2009

Altså, jeg fyller fødselsdag om ikke alt for lenge. Og dette ønsker jeg meg.

1. En stor kake.



2. Et par mummikopper.

3. Kanskje en piknik.


4. Og et brev fra alle jeg er glad i.

Men hvem skal jeg invitere?

Trykk på bildene for link.


3 kommentarer leave one →
  1. april 26, 2009 1:30 pm

    Åå, det var fine ønsker!=) Brev og piknikk!=)

  2. april 27, 2009 3:53 pm

    Mummihektaaaa. (Du må sifra når du har bursdag :D)

  3. april 28, 2009 7:53 pm

    Mummikopper er fine. Du kan få det hvis du gir blod i Blodbanken.

Legg igjen en kommentar

