Skip to content

Kjære dagbok

april 20, 2009

Slik ser dagboken min ut. Den er fin og jeg har fått den av farmor. Jeg skriver i den hver eneste kveld. Der oppsummerer jeg viktige tanker, funderinger, spørsmål, følelser, mennesker, hendelser og alt mulig annet. Jeg pleier å skrive ganske mye, et par sider, og ofte beskrive ting ganske nøyaktig. Men det er slik jeg foretrekker det. Da føler jeg meg alltid så utrolig glad og fri etterpå. Jeg får lettet på alle innestengte følelser. Hvis jeg er sint på noen, skriver jeg noe veldig stygt om dem også forsvinner sinnet. Hvis jeg er veldig flau for noe, skriver jeg en annen vinkling på situasjonen og føler meg straks bedre. Hvis det er noe jeg har glemt, skriver jeg det opp og føler meg veldig tilfreds, selv om jeg sikkert kommer til å glemme det igjen neste morgen. Det er mange hemmeligheter som lurer mellom permene på denne boken. Derfor har jeg den på et trygt sted.

5 kommentarer leave one →
  1. april 20, 2009 3:30 pm

    Heheh, Guro er allerede vidare 😉

  2. harepus89 permalink
    april 20, 2009 4:41 pm

    Jeg og gjør det;) Har skrevet ett innlegg om det selv: http://heleneh89.wordpress.com/2009/03/11/kunne-du-lest-dagboken-til-noen/

  3. april 20, 2009 6:17 pm

    Jeg skriver dagbok 😀

  4. april 20, 2009 6:27 pm

    Hehe, nå ble jeg litt nyskjerrig!=P Alltid koselig med dagbøker!=)

  5. april 20, 2009 7:58 pm

    så søtt at du skriver dagbok!

Legg igjen en kommentar

