Skip to content

Svømmer dypere

april 19, 2009

Jeg tegnet denne til mormor.

2 kommentarer leave one →
  1. april 20, 2009 3:49 pm

    Jasså? Trodde jeg bare blogget for min egen del, jeg! Men så koselig å høre. Må nok innrømme at jeg leser bloggen din i skjul. Kanskje på tide å kommentere mer?
    Du har en vakker blogg. Den gjør meg glad. Jeg gjentar – glad =). Den minner meg om at verden er et vakkert sted med mange vakre mennesker.

Trackbacks

  1. En liten uke « And The Dinosaurs

Legg igjen en kommentar

