Skip to content

Fred og Franks sted

april 17, 2009

I dag var Fred og jeg ute i skogen for å rope våren inn. Vi var på vårt sted.

Det var en elv med smeltevann der.

Og Fred hadde gul cardigan.

Og vannet rant fort.

Vi satte oss ned.

Så hørte vi på at elven bruste.

Også risset Fred inn forbokstavene vår inn i treet. For det var kanskje ikke noen overasskelse at vi ikke heter Fred og Frank. H for meg og C for Fred. Hva v heter? Gjett da vel.

5 kommentarer leave one →
  1. april 17, 2009 9:39 pm

    SV: Takk!

    Nydelig sted! Jeg elsker skogen. Vi har en fin skog ikke langt unna, hvor jeg fant et vakkert sted en vinterdag da jeg var lita. Skulle ønske jeg tok meg tid til å dra dit og finne det igjen.

  2. april 17, 2009 11:36 pm

    Koselig post med mange fine bilder!=) Ser nesten litt skummelt ut, men på en bra måte!=)

  3. april 18, 2009 10:39 am

    Så fint sted dere har:)

  4. april 18, 2009 4:01 pm

    Så fine bilder 🙂

  5. april 19, 2009 7:36 am

    Fine bilder. Jeg vet hva dere heter! ;D

Legg igjen en kommentar

