Skip to content

Syv dager

april 15, 2009

Ukens person:

Irma er en jente elsker kulde. Inne på soverommet hennes er det alltid bare et par grader. Men om høsten og vinteren er hun aldri der. Hun farer bare rundt i skogen, for å nyte kulden. Der lager hun isskulpturer og snøengler hele dagen. Hun fanger snøfnugg med tunga og bygger snøborger der hun kan gjemme seg for våren. Irma har mange venner som hun kan leke med i snøen. Det er noen små fugler som ikke drar sydover om vinteren. Irma liker måten de kvitrer på.

Ukens stripe:

Fordi det er veldig få som faktisk har lest tegneserien og fordi Batman er morsom.

Ukens utelatte:

Ja, jeg forandrer igjen. Fra nå av skal jeg poste et bilde jeg den siste uken har valgt å ikke ta med av forskjellige grunner.

Dette bildet tok jeg samtidig med det jeg postet under «Nå vet du hva jeg gjorde sist sommer». Men jeg bestemte meg for ikke å ta det med, da det så mye penere ut med bare ett bilde.

3 kommentarer leave one →
  1. april 15, 2009 6:20 pm

    Søt historie og Batman ruler!=D

  2. april 16, 2009 10:56 am

    Wow, det bildet av hun jenta var utrolig pent!

  3. april 16, 2009 7:50 pm

    Enig med Ine over meg her; bildet av jenta var utrolig pent! Du som har tatt?

Legg igjen en kommentar

