Skip to content

Nå vet du hva jeg gjorde sist sommer

april 12, 2009

Dette bildet er tatt, tro det eller ei, på akkurat det samme snøfylte stedet jeg akkurat kom hjem fra. Men i en annen årstid, selvfølgelig.

4 kommentarer leave one →
  1. april 12, 2009 1:21 pm

    Så koselig!
    Og fransk syltetøy må prøves ut! 🙂

  2. april 12, 2009 2:17 pm

    Herlig bilde 🙂

  3. april 13, 2009 2:09 pm

    Jeg tror ikke du vil angre hvis du begynner
    å skate igjen. Det er jo så fantastisk gøy!
    Jeg er ikke særlig flink, men likevel koser
    jeg meg enormt når jeg står på dette
    rullende brettet. Jeg blir i så godt humør
    av det.

  4. april 14, 2009 9:05 am

    For et fantastisk fint bilde. 🙂

Legg igjen en kommentar

