Skip to content

Et tårevått farvel

april 4, 2009

Jeg drar opp på den store fjellheimen nå. Ta det med ro, jeg kommer hjem på fredag. Hvis jeg ikke har gått meg bort eller blitt bortført av skogstroll. Heldigvis har jeg en sterk og modig puddel som kan hjelpe meg. Og så skal jeg høre om et konsertflygel (Hjælpemannen av Christensen), et crocketspill (Naiv. Super. av Loe) og Kaptein Nemo (En verdensomseilig under havet av Jules Verne).

5 kommentarer leave one →
  1. april 5, 2009 2:21 pm

    herlig å dra vekk da, skulle gjerne tatt en tur på fjellet selv

  2. april 5, 2009 2:39 pm

    God påske!=D

  3. april 5, 2009 2:48 pm

    God påske!

  4. april 12, 2009 10:40 am

    Åå jeg har også hørt Erlend Loe snakke om bankebrett og Lille Kattepus i ferien! Elsker den boken så mye:)

  5. april 15, 2009 10:50 pm

    Naiv. Super. er yay!

Legg igjen en kommentar

