Skip to content

Å Utfordre – Har utfordret

april 1, 2009

Jeg er blitt utfordret av Dea.

Utfordringen går ut på å gå inn på «mine dokumenter» og så går du inn på «mine bilder». Så velger du den tredje mappen og tar det tredje bilde og limer inn her. Etter det skriver du om bildet og 3 ting du liker og 3 ting hva du ikke liker med bildet. Så svarer du på de 3 spørsmålene:
Hva er dine 3 yndlingsplagg ?
Hva er dine 3 favoritt farger ?
Hvis du hadde fått 3 ønsker hva skulle det hvert ?
og så utfordrer du 3 venner. Lykke til !

Om bildet:

– Jeg liker lyset.

– Jeg liker huset.

– Jeg liker vinkelen.

– Jeg liker ikke kvaliteten.

– Jeg liker ikke bilen i midten. (det som skinner)

– Jeg liker ikke huset til venstre.

Spørsmål:

1. Mine tre yndlingsplagg må være t-skjorten med Emily The Strange jeg har fått av mamma, min søte, stripete ballongkjole og den søte, lille blusen med broderier.

2. Mine tre favorittfarger må være dyp, dyp, fløyelslilla, behagelig gul og kongeblått. Jeg er fantastisk i å forklare farger, ikke sant.

3. Mine tre største ønsker vil være at jeg gleder meg til å gå på jobb når jeg blir voksen, at jeg bor sammen med noen jeg elsker og at mormor blir frisk.

Jeg utfordrer:

Melkeklem , Himmelkake og Guro.

6 kommentarer leave one →
  1. april 1, 2009 8:33 pm

    Det bildet likte jeg 🙂 Spesielt!

  2. april 2, 2009 4:15 pm

    Først og fremst må jeg si at jeg liker bildet! Det var fint 🙂
    Så må jeg takke for at du tenkte på meg da du skulle utfordre tre venner. Men jeg må nok skuffe deg. Jeg er så lei av slike utfordringer at jeg holder på å dø. Så jeg kommer nok ikke til å ta den med mindre jeg kjeder meg noe helt grusomt :p

  3. sandra sandrus permalink
    april 2, 2009 5:34 pm

    huset til venstre og bilen er fint!!

  4. Toggy permalink*
    april 3, 2009 12:25 pm

    Tusen takk :]

  5. april 3, 2009 2:05 pm

    Nydelig bilde! Lyset var skikkelig spesielt.

  6. april 4, 2009 12:10 am

    Morsomt å lese!=)

Legg igjen en kommentar

