Skip to content

Hvisking og Uling

mars 30, 2009

Da jeg etter skoletid i dag snek meg bort til skolens mer avsidesliggende korridorer, med matteboka i hendene, oppdaget jeg noe rart. Da jeg hadde satt meg ned og fullført et par regnestykker hørte jeg nemlig en svak visling. Jeg ble sittende like stille som Klatremus og prøvde forgjeves å fundere meg frem til hva det var. Ganske tøff som jeg er ble jeg sittende i den vislende og folketomme korridoren i en hel time. Akkurat da jeg skulle til å gå, jeg ville nødig bli låst inne for natten, er jeg sikker på at jeg hørte noe fra toalettet på venstre side. En langt ul. Det minnet om et ulvehyl. Det var pent. Men nå lurer jeg på to ting:

Hvem hvisker i korridorene?

Hvem uler på toalettet?

Klikk på bildet for link.
2 kommentarer leave one →
  1. mars 30, 2009 6:28 pm

    Sv: «Og blir du med og lyser etter krabber? For krabber er det beste jeg veeeet» Postgirobygget – en solskinnsdag :p

  2. mars 31, 2009 11:39 am

    Spennende! Du er tøff. Jeg hadde sikkert vært skikkelig pyse og løpt ut av gangen.

Legg igjen en kommentar

