Skip to content

Velkommen Fred

mars 27, 2009

Fred har akkurat sin første blogg. Den kan du finne den her.

Fred er en av mine beste venner i verden. Hun er søt og snill. Og vi er nesten enige i alt. Vi trenger ikke snakke for å forstå hverandre.

Her er et bilde jeg tok av Fred for et par dager siden. Hun er fin.

Nå synes jeg alle skal si velkommen til Fred. Velkommen Fred!

5 kommentarer leave one →
  1. mars 27, 2009 8:55 pm

    EEy! Liker du musikken altså! NU ble jeg glad!
    Jeg liker bloggen din, den er så fin.

  2. mars 27, 2009 8:57 pm

    Velkommen Fred ❤ Hun er skjønn!

  3. Toggy permalink*
    mars 27, 2009 9:10 pm

    Det er hun, tenk ^^

  4. mars 28, 2009 6:52 pm

    Det bilde var så vakkert!

  5. Toggy permalink*
    mars 29, 2009 9:27 am

    Tusen takk :]
    Jeg ble ganske fornøyd med det.

Legg igjen en kommentar

