Skip to content

Uken Jeg Har Levd

mars 25, 2009

Kremtkremt. Forandring. Jeg har bestemt meg for å droppe ukens blogg, ettersom dette ikke er noe jeg ønsker å bruke tid på. Jeg bytter det ut med Ukens Person.

Ukens person:


Louie. Han med krøllete hår, hvite knebukser, fransk dialekt, lange strømper, bøker i skuldervesken, kritthvit hud fordi han alltid sitter inne på biblioteket og leser. Han leser masse om grammatikk og verb og bøyninger, men om kvelden ligger han under dynen og smugleser på kjærlighetsromaner. Men en dag finner guttene han deler rom med (han går på internatskole) bøkene hans og de ler høyt av ham og dytter ham. Louie blir så lei seg at han nesten begynner å gråte, men han kan ikke gjøre det for da ler de bare enda mer. Men da jentene på internatskolen får vite det, blir de kjempe forelsket i ham, for han er så romantisk.

Ukens stripe:


Fordi Lenore er søt.

Ukens Deviantbilde:

Fordi det er fine farger og en katt med mye pels.

Linken får du hvis du trykker på bildene.
Hva ville du gjort hvis du møtte Louie?
Er Lenore morsomt eller grotesk?
Skal katter ha lang pels?

God onsdag.

4 kommentarer leave one →
  1. harepus89 permalink
    mars 25, 2009 6:17 pm

    sv: Takk:D

  2. mars 25, 2009 7:01 pm

    Jeg, det gøy:) Man får liksom et annet inntrykk av bloggeren føler jeg:p
    Så gøy med ukens person! Skjønner godt det blir stress med ukens blogger, vanskelig å holde seg oppdatert:p

  3. harepus89 permalink
    mars 25, 2009 7:09 pm

    Jeg liker lenore^^Jeg ville gitt louie et kremmerhus med fløtekarameller,rusket han i håret og sagt han ikke skal bry seg om guttene som er slemme.Katter skal ikke ha lang pels. De får floker og må klippes.

  4. Toggy permalink*
    mars 25, 2009 7:43 pm

    Thale:
    Enig. Dessuten synes jeg at det er morsommere å dikte opp en person hver uke, enn å linke en blogg.
    Harepus:
    Louie ville nok blitt glad, selv om han ikke spiser så mye godteri. Jeg synes katter skal ha lang pels, for da er de finere. Særlig de kattene som bor i skogen.

Legg igjen en kommentar

