Skip to content

Fortid

mars 22, 2009

Jeg ryddet i dag. Og jeg fant mange nydelig ting.

Dette er en liten flaske man kan ha parfyme i, hvis man vil. Nå står den i hylla mi og er pen.

En katteboks, en epleleppomade (som gjør leppene grønne) og en dukkesko.

Et ark med papirdukker. Nå har jeg fargelagt den, klippet den ut og hengt den på veggen min.

En liten hvit og blomstret kommode som man kan ha brev i.

Det jeg fant i kommoden.

Og masse perler.

Masse perler.

Betyr skatter fra fortiden noe for deg?

PS: Uken kommer i morgen.
5 kommentarer leave one →
  1. harepus89 permalink
    mars 22, 2009 8:50 pm

    Ja^^Jeg kaster aldri noe så har alle skattene mine rundt meg hele tiden^^Har skrevet ett innlegg om det tidligere.

  2. mars 22, 2009 10:45 pm

    haha.
    dødsmoro å lese, eller ikke 😉

    /fredrikke

  3. mars 23, 2009 10:24 am

    Ja, skatter fra fortiden betyr masse for meg. Jeg elsker å lage minnebøker og minneesker og kaster sjelden gamle ting.

  4. Toggy permalink*
    mars 23, 2009 7:03 pm

    Slik er det med meg også. Jeg elsker å henge opp, lime inn og spare på alt mulig.

  5. harepus89 permalink
    mars 23, 2009 7:27 pm

    sv: Det er det^^

Legg igjen en kommentar

