Skip to content

Fryd

mars 21, 2009

O´lykke! O´fryd!

Ser dere? 3 følgere! Tre. T-R-E. 3 stykker! Tre mennesker et eller annet sted i den store verden som har bestemt seg for at de vil følge min blogg i gode og onde dager!

Tar jeg for mye på vei, synes dere? Ja, jeg vet at blogger som Ida W har rundt femti nye følgere hver dag. Men likevel. Bloggen min er liten, ukjent og skrevet av en mindre sivilisert person. Jeg skriver verken om mote eller interiør. Jeg skriver lite om akkurat hvordan dagen min har vært og jeg anbefaler ikke husprodukter. Hvorfor? Kan dere svare meg på det?

Og én ting til jeg lurer på. Hvem er dere? Jeg vet at den ene er Harepus, men hvem er dere to andre?

13 kommentarer leave one →
  1. mars 21, 2009 7:20 pm

    Sv: Kjempelurt å kjøpe klær på fretex, sy og lignende, da! Også så greit å få noe unikt. Bruker ikke så alt for mye penger på klær jeg heller. Men hadde jeg hatt mer penger er det nok en fare for det ;p

  2. mars 21, 2009 7:43 pm

    Jeg følger deg nok ikke der, men jeg følger deg med Google Reader, slik at jeg får beskjed samme sekund som du poster en ny post. 🙂

  3. Toggy permalink*
    mars 21, 2009 7:44 pm

    Aw, det er hyggelig ^^

  4. mars 21, 2009 11:21 pm

    hih.
    jeg følger deg 🙂
    liker du katzenjammer godt?

    /fredrikke

  5. mars 22, 2009 12:18 am

    Jeg ser Fredrikke er nummer 2. Jeg er nummer 3. Jeg har fulgt deg siden første gang du kommenterte på bloggen min 🙂

  6. mars 22, 2009 10:49 am

    Hei.
    Jeg følger bloggen din fordi du ikke skriver om mote, interiør og husholdningsprodukter. Jeg følger bloggen din fordi du skriver veldig fint, og jeg ville bli minnet på det hver gang jeg logget inn på Bloglovin’. Det er veldig sympatisk å bli glad for tre følgere, etter min mening. : -)
    Mitt navn er Ane, jeg er 16 år og kommer fra Nordland (siden du ville vite hvem som som var prenumenantene dine).

  7. Toggy permalink*
    mars 22, 2009 5:00 pm

    Oi! Jeg ble ganske forvirret nå! Så mange! (4 stk, ja ^^)
    Tusen, tusen takk, alle sammen.

  8. mars 22, 2009 7:04 pm

    Jeg elsker å finne igjen gamle ting! Jeg likte de søte perlene dine. Jeg hadde og har maaaange perler som jeg aldri gjør noe med. Men jeg drev mye med det da jeg var liten..eh..mindre.

    (Forresten, åssen skal headeren din se ut? :D)

  9. mars 22, 2009 10:54 pm

    Ooh, kommentar på feil post. 8)

  10. mars 25, 2009 9:06 pm

    Aj aj aj! Akkurat sånne papirdukker har jeg også! Klippet dem ut, fargelagte og hengte dem på veggen! Lovely.

  11. mars 25, 2009 10:52 pm

    Ops, kommenterte på feil post jeg også! Merkelig system på wordpress…

  12. Toggy permalink*
    mars 26, 2009 8:13 am

    Det går helt fint ^^

  13. mars 29, 2009 3:12 pm

    Jeg følger deg, så nå har du fem:D

Legg igjen en kommentar

