Skip to content

Filosofiske teorier

mars 20, 2009

Ebbe og jeg vet at det ikke er tilfeldig at det alltid er sol på fredager. Jeg vet at det er all gleden fra alle menneskene i verden (de er glade fordi det er helg) som stiger opp i atmosfæren og skaper solskinn. Ebbe er ikke så sikker.

Dessuten fant jeg ut noe jeg har gått og grublet på en stund, og det er hvorfor snøen ikke har smeltet enda. Jeg fant det ut i dag og konklusjonen er at alle de menneskene som gleder seg noe inne i skogen til å dra på hytta i påsken og gå på ski, kommer til å bli veldig skuffet dersom snøen smelter. Derfor kan ikke snøen smelte før etter påske.

Av Prismes.
6 kommentarer leave one →
  1. harepus89 permalink
    mars 20, 2009 9:51 pm

    weueu! WordPress^^ Jeg legger deg til på bloglovin forresten^^

  2. mars 21, 2009 12:31 am

    åssen kameraer da?

    /fredrikke

  3. mars 21, 2009 2:44 pm

    Haha, du er søt 🙂 Fin teori 😉

  4. mars 21, 2009 2:46 pm

    //takk 🙂
    hehe, fine teorier. særlig den om snøen, den må nesten være sann! 😛

  5. Toggy permalink*
    mars 21, 2009 6:02 pm

    Harepus: Du er så snill 😀
    Takk til dere andre også, for fine kommentarer. ^^

  6. harepus89 permalink
    mars 21, 2009 6:26 pm

    sv: der har jeg lagt deg til på listen^^Var bare klipp og lim prinsippet som gjaldt i går når jeg la til skjønner du:P

Legg igjen en kommentar

