Skip to content

Vårtegn

mars 17, 2009

I dag var den første vårdagen! Sol, vind og smeltende snø, akkurat slik en vårdag skal være.

Som du ser liker jeg å ta bilde av hår, ja. Det øverste hår-bildet er av mitt eget og det nederste er av Søte Lina sitt.

7 kommentarer leave one →
  1. Ingutrine permalink
    mars 17, 2009 7:49 pm

    Bilde av meg?

  2. mars 17, 2009 8:15 pm

    Herlige vårbilder!

  3. mars 17, 2009 11:16 pm

    Så fine bilder, er så deilig med de første vårtegnene 🙂

  4. mars 18, 2009 7:13 am

    begynner å hjelpe på her jeg bor også 😀

  5. Toggy permalink*
    mars 18, 2009 1:27 pm

    Tusen takk alle sammen :]

  6. mars 18, 2009 1:57 pm

    Er så glad for at vi ikke har snø:) men bra for dere at solen prøve og smelte vekk all den snøen som tilslutt skal vekk;)
    Kjempe herlig med vårtegn, fuglekvitring og soool:D

    sv. takk for det! da er vi to som håper på det;)

  7. Ingutrine permalink
    mars 19, 2009 8:01 am

    Du må ha inn bilde av meg (aa)

Legg igjen en kommentar

