Skip to content

Dager

mars 16, 2009

Fristelser, vårbekker, bestevenner og oppslagstavler.

4 kommentarer leave one →
  1. mars 16, 2009 8:50 pm

    Åh, jeg likte det skobildet 🙂

  2. mars 17, 2009 6:42 pm

    Sv: Du er nok ikke den eneste som ikke har facebook. Broren min (på snart 15) er et annet eksempel jeg kan nevne på stående fot. Jeg har blitt avhengig, etter at jeg fant ut at jeg kunne komme i kontakt med gamle kjente ved hjelp av facebook 🙂

  3. Toggy permalink*
    mars 17, 2009 7:03 pm

    Monica: Tusen takk 😀
    Guro: Mhm, ja. Men jeg selv kjenner ingen andre enn bestevennen min som ikke har det. Jeg skjønner godt at det kan være praktisk, men jeg orker ikke alt styret.

  4. mars 19, 2009 8:39 pm

    Jeg liker oppslagstavler.

Legg igjen en kommentar

