Skip to content

Papirdukker

mars 15, 2009

3 kommentarer leave one →
  1. mars 15, 2009 5:14 pm

    åh MINNER:) husker jeg hadde en barbie som jeg hadde sånn kle på og av! sweet:)

    sv. ukens søteste bilde? så herlig da:) må si det bilde er litt søtt ja:) med masse gode minner i..!

  2. mars 15, 2009 9:04 pm

    Hei!
    Tusen takk for kåringen og kommentar(ene)!
    Det hjelper mye å få slike fine tilbakemeldinger.
    Tusen takk 🙂

    Du har en nydelig blogg! Jeg liker dine originale
    innlegg. Sånn som denne «Papirdukker». Det vekker
    minner fra da jeg var mindre og hadde flere slike
    som jeg elsket å leke med. Det var tider, dét.

  3. Toggy permalink*
    mars 17, 2009 6:55 pm

    Åh, tusen takk, Ellinor. Veldig hyggelig kommentar. :]

Legg igjen en kommentar

