Skip to content

Den Uken

mars 14, 2009

Nå tenkte jeg at jeg kanskje skulle begynne å herme litt etter Monica og skrive en slags oppsummering av uken min i helgene.

Ukens blogg:

I ukens blogg skal jeg prøve å finne blogger som ikke har så mange lesere, men som likevel fortjener det.

Fordi hun har en søt, gjennomført og ordentlig blogg. En nydelig header, fantastiske bilder og hun skriver bra. Jeg falt for bloggen med en gang jeg så den. Virkelig verdt å lese. Nå er den oppført på Blogglovin lista mi.

Ukens stripe:

Ukens stripe tenkte jeg at jeg skulle ha med, fordi jeg rett og slett elsker tegneserier.


Denne er fra Nataliedee, bare fordi det er der de aller kuleste bildene befinner seg.

Ukens deviantbilde:

Ukens deviantbilde er et utplukket bilde fra deviantART jeg synes er verdt å se litt på.

Av Tidesend.

Fordi dette virkelig beskriver hva som skjer ute i naturen nå. All snøen smelter og gresset springer frem. Eller, det er ihvertfall det jeg ønsker.

Nå begynner jeg med dette og jeg vil gjerne ha kommentarer. Skal dette droppes? Er det noe mer jeg burde ha med? Er disse helt uintressante? Hva synes du?


5 kommentarer leave one →
  1. mars 14, 2009 10:30 am

    Jeg likte det. Jeg liker å få anbefalt blogger som ikke «alle» leser, tegneseriestripa var søt og jeg elsker bilder, så this is a keeper! Okay? :))

  2. mars 14, 2009 10:34 am

    helt enig i at natalie t dee eier. Jeg oppdaget det for 3 år siden, og har hatt det som startside siden da. Kjempefint innlegg!

  3. Toggy permalink*
    mars 14, 2009 10:38 am

    Mia: Det er hyggelig ^^
    Dea: Jeg fikk vite om Nataliedee gjennom deg, så egentlig: Tusen takk! Jeg bruker den ananasen som sier «WHAT?» som skrivebordsbakgrunn.

  4. mars 15, 2009 11:42 am

    Ah, jeg elsker slike «ukens»-innlegg 😀

  5. Toggy permalink*
    mars 15, 2009 11:51 am

    Jeg også, det er derfor jeg ville prøve meg litt. ^^

Legg igjen en kommentar

