Skip to content

Ring?

mars 13, 2009

Jeg har glemt overføringskabelen (igjen), så jeg trengte noe å blogge om. Så stiller søte Dea opp og gir meg et lite spørsmål jeg kunne blogge om. Og spørsmålet er: Hva er det første du tenker på når du hører: Ring.

Vel, «ring». Det første jeg tenkte på var når telefonen ringer. Sånn ordentlig, gammeldags, hustelefon som sier «ring-ring» og ikke spiller sanger av Pussycatdolls. Man sitter i sofaen med et par filttepper over seg og leser i en bok. Så snur man seg brått mot telefonen og hopper ut av sofaen, mens man lurer på hvem det er. Det var det første jeg så for meg. Men siden jeg først er inne på temaet med ringetoner, så fikk jeg lyst til å fortsette med det.

Ringetoner er kanskje noe av det mest irriterende jeg vet om. I mine kretser er det status å ha så mye som mulig på mobilen sin. Og med «mye» mener jeg bilder, animasjoner, meldinger, kontakter og, selvfølgelig, ringetoner. De fleste av disse tingene kan folk ha i fred uten at jeg bryr meg, men ringetoner er et unntak. Det er nemlig noe jeg hører, nesten uansett hvor jeg er. Alt fra Shnuffelbunny (?) til Rihannas nye hit. Neida, jeg har ikke noe i mot Rihanna. Man kan ikke nekte for at hun er flink til å synge, men jeg liker ikke å høre på henne, eller de andre artistene innenfor listepop-kategorien, i tide og utide. Altså, ja til «ringring» og nei til «pokerface».

Min ringetone? Dusj-scenen fra Psycko.

Også ganske urelatert bilde fra deviantArt. Bare fordi den er søt. Av Red-Clover.
5 kommentarer leave one →
  1. mars 13, 2009 11:00 pm

    Oi så spennende bilde.. så veldig eventyr aktig:D

    sv. oi, så pass:) *smigret* Chri er kjempe flink!:)

  2. mars 14, 2009 9:09 am

    haha! Jeg er så søt jeg ^^

  3. Toggy permalink*
    mars 14, 2009 9:21 am

    Benedicte: Jeg elsker sånne bilder. har det fra de gamle episodene med hun damen som skriver brev med fortellinger til nevøen sin eller noe sånt. Husker aldri hva den heter, men det er nydelige tegninger. :]

    Dea: Ja, det er du ^^

  4. mars 14, 2009 9:50 am

    Jeg har alltid telefonen på lydløs jeg, så jeg slipper ringetoneproblemet. Hvis jeg en sjelden gang har lyd på telefonen, har jeg en mistanke om at det er The Wombats som vil underholde meg.

    Sv: Åååh, du gjør meg så glad med de fine kommentarene dine 😀

  5. Toggy permalink*
    mars 14, 2009 10:20 am

    Guro: Da er du en av de som gjør verden til et bedre sted. ^^ Og jeg må si at bloggen din gjør meg veldig glad også :]

Legg igjen en kommentar

