Skip to content

DinoDino

mars 12, 2009

Anders og jeg lagde dinosaurer av leire i dag. Ja, du hørte riktig. Dinosaurer. Jeg elsker dinosaurer. De er virkelig flotte. Men det visste du kanskje allerede?

Dette er Anders sin.

Og min.

Som du ser er hverken Anders eller jeg keramikere (enda). Men synes du ikke at de er søte? De er jo ikke helt ferdige, men vi skal jobbe videre med dem neste uke. Først må vi hule dem ut, brenne og male dem. Men jeg lover å vise bilde når de er ferdige.

Liker du å jobbe med leire?

7 kommentarer leave one →
  1. mars 13, 2009 8:20 am

    Haha, så morsomt! Din var kjempesøt, da! Det er morsomt å jobbe med leire, men jeg har bare gjort det to ganger… Én gang på skolen og én gang på GS-leiren i fjor.

  2. Toggy permalink*
    mars 13, 2009 1:26 pm

    Jobbet dere med leire på GS-leiren? Ö Det var litt…overasskende.

  3. Ingutrine permalink
    mars 13, 2009 2:12 pm

    åå! de var søte, du har et litt større talent enn Anders. Men Anders har nemlig et annet talent:

    GOLF!
    Ja, det er det Anders er god i.

    Jeg er på ANIMASJON-gruppa! Med RN, Jørgen, Eivind, Lars, og Helene da…

  4. mars 13, 2009 2:16 pm

    haha, så søtt!:)
    Jeg var ikke så kreativ når det gjalt leire på barneskolen.. så det stoppet nok der!:P

  5. Toggy permalink*
    mars 13, 2009 5:07 pm

    Tusen takk :]

  6. mars 14, 2009 9:10 am

    min var søtest daa

  7. Toggy permalink*
    mars 14, 2009 9:24 am

    Kanskje det, men jeg orket ikke ta bilde av den.

Legg igjen en kommentar

