Skip to content

Monster

mars 11, 2009

Som du kanskje ser har jeg fått ny header her. Jeg vet jeg byttet for ikke så lenge siden, men den ble jeg egentlig ikke så veldig fornøyd med. Derfor ble den litt midlertidig og jeg lagde en ny i dag.

Du kjenner kanskje igjen en ting, nemlig det rosa monsteret nederst. Den var så søt at jeg måtte ta den med igjen. Ellers har jeg fått tak i noen andre søte monstre, alle fra deviantART. Men nå vil jeg gjerne ha noen kommentarer på hva du synes om headeren min.

7 kommentarer leave one →
  1. mars 11, 2009 2:27 pm

    kjempesøt<3

  2. Ingutrine permalink
    mars 11, 2009 2:40 pm

    Taha^^ Den var søt!

  3. Toggy permalink*
    mars 11, 2009 2:52 pm

    Tusen takk :]

  4. mars 11, 2009 8:47 pm

    Takk for kommentar! Jeg syns headeren var kjempe søt jeg^^ Enig med deg i det rosa monsteret,var det første jeg så når jeg kom inn her! Supersøt!

  5. Toggy permalink*
    mars 11, 2009 9:07 pm

    Tusen takk =D

  6. mars 11, 2009 11:50 pm

    den var søt 🙂

  7. Toggy permalink*
    mars 12, 2009 4:16 pm

    Takktakk :]

Legg igjen en kommentar

